Umět předat firmu i budoucnost e-commerce (rozhovor Muži v Česku 17.7.2019)
V rozhovoru pro Lifestyle magazín "Muži v Česku" jsme hledali hranice agresivity online reklamy. Otevřeli jsme také téma generační výměny majitelů ve firmách. A v neposlední řadě jsme se bavili i internetovou Galerií TOGA, kterou provozuji.
....Agresivní marketing je účinný za předpokladu, že máte dobrý produkt, aneb 4P....
.....Každý zodpovědný majitel firmy by měl být připraven předat "kormidlo" v podstatě kdykoliv. Protože každý majitel, ať už je jakýkoliv, je jen jedna osoba a dřív nebo později se stane brzdou v rozvoji své vlastní společnosti....
....Aby byl člověk sťastný, musí v životě najít balanc ve třech oblastech - Sebe, Rodinu a Práci...
Celý článek najdete na tomto odkazu.
Přeji příjemné čtení. :-)