Umět předat firmu i budoucnost e-commerce (rozhovor Muži v Česku 17.7.2019)

V rozhovoru pro Lifestyle magazín "Muži v Česku" jsme hledali hranice agresivity online reklamy. Otevřeli jsme také téma generační výměny majitelů ve firmách. A v neposlední řadě jsme se bavili i internetovou Galerií TOGA, kterou provozuji.  

Číst dál...

Péče o zákazníka je nejdůležitější (rozhovor v HN 8.7.2019)

Nejspokojenější je zákazník, kterému vyřeším nějaký problém.....Bohužel často se stává, že při rychlém růstu firmy majitelé nezvládnou svou filozofii péče o zákazníka přenést na svůj tým a pak to nedopadá dobře.

Číst dál...

Péče o zákazníka je klíčem k úspěchu

Ještě jednou díky firmě Clientology a Tomáši Holanovi za možnost přednášet a podílet se na akci Clientology Huddle 2019. www.cxkonference.cz

Číst dál...

Priority - plánujete nebo hasíte?

Ve svém profesním životě jsem toto slýchával v mnoha firmách od mnohých lidí. Ona známá věta “Nevím, co dělat dřív…”

Číst dál...

Znáte svého Vojtu aneb jak je důležité znát svého zákazníka

Dnešním článkem chci navázat na článek o Lvíczckovi, o jehož neslavném konci jsem psal v březnovém Forbesu, a ukázat Vám, proč byl neúspěšný, i když byl tak krásný.

Číst dál...

Můj největší "FUCK-UP" kariéry - článek Forbes

Jak jsme vymysleli Lvíczcka a nechali si utéct Alzu  (přesný přepis článku z časopisu FORBES)

Tohle je příběh o jednom rozjetém e-shopu, který vsadil na špatné maskoty, a přišel tak o pozici na trhu.

Číst dál...

Back to Top