Umět předat firmu i budoucnost e-commerce (rozhovor Muži v Česku 17.7.2019)
V rozhovoru pro Lifestyle magazín "Muži v Česku" jsme hledali hranice agresivity online reklamy. Otevřeli jsme také téma generační výměny majitelů ve firmách. A v neposlední řadě jsme se bavili i internetovou Galerií TOGA, kterou provozuji.
Péče o zákazníka je nejdůležitější (rozhovor v HN 8.7.2019)
Nejspokojenější je zákazník, kterému vyřeším nějaký problém.....Bohužel často se stává, že při rychlém růstu firmy majitelé nezvládnou svou filozofii péče o zákazníka přenést na svůj tým a pak to nedopadá dobře.
Péče o zákazníka je klíčem k úspěchu
Ještě jednou díky firmě Clientology a Tomáši Holanovi za možnost přednášet a podílet se na akci Clientology Huddle 2019. www.cxkonference.cz
Priority - plánujete nebo hasíte?
Ve svém profesním životě jsem toto slýchával v mnoha firmách od mnohých lidí. Ona známá věta “Nevím, co dělat dřív…”
Znáte svého Vojtu aneb jak je důležité znát svého zákazníka
Dnešním článkem chci navázat na článek o Lvíczckovi, o jehož neslavném konci jsem psal v březnovém Forbesu, a ukázat Vám, proč byl neúspěšný, i když byl tak krásný.
Můj největší "FUCK-UP" kariéry - článek Forbes
Jak jsme vymysleli Lvíczcka a nechali si utéct Alzu (přesný přepis článku z časopisu FORBES)
Tohle je příběh o jednom rozjetém e-shopu, který vsadil na špatné maskoty, a přišel tak o pozici na trhu.
Strana 1 z 2
- ZačátekPředchozí12NásledujícíKonec